Oferowane przez nas produkty, w przypadku uszkodzenia, nieprawidłowego działania czy innego rodzaju dysfunkcji, podlegają serwisowi.

Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny dotyczy wszystkich naszych produktów, w tym osuszaczy, dyfuzorów, oczyszczaczy i nawilżaczy powietrza marek:

 

Jeśli zatem uważasz, że zakupiony przez Ciebie produkt nie działa tak, jak powinien, opisz problem i wyślij go na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gwarancja obejmuje wszystkie uszkodzenia związane z wadami wewnętrznymi urządzenia, powstałymi w trakcie produkcji, niewynikające z nieprawidłowego, niezgodnego z instrukcją postępowania.

Gwarancja na produkty Air&me (Air Naturel), Stylies, Winix oraz Ecoair obejmuje dwa lata.

Uwaga: Wszelkie wady związane z niewłaściwym użyciem produktu nie podlegają gwarancji. Wysyłając sprzęt do serwisu, do paczki dołącz:

  • karta gwarancyjna i wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji
  • dowód zakupu
  • adres nadawcy razem z kodem pocztowym, adresem e-mail, numerem telefonu
  • imię i nazwisko osoby zgłaszającej
  • nazwę, model produktu
  • dokładny opis usterki
  • dokładny adres zwrotny
  • sposób zwrotu urządzenia po naprawie (kurier, odbiór własny itp.)

Jak przygotować produkt do transportu? Dokładnie zabezpiecz produkt, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Najlepiej wykorzystać do tego opakowanie oryginalne, ale jeśli nim nie dysponujesz, skorzystaj z opakowania zastępczego (kartonowe pudło itp.) i zabezpiecz sprzęt dodatkowo miękkim wypełnieniem.

Uwaga: nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowego przygotowania urządzenia do transportu.